Wednesday 13 March 2013


Koperasi Ukhwah adalah antara ratusan koperasi kredit yang menawarkan pembiayaan peribadi kepada kakitangan kerajaan di Malaysia. Walaubagaimanapun, Koperasi Ukhwah bukan sekadar memberi pinjaman dan membiarkan anggotanya tanpa mendapat sebarang keistimewaan atau kelebihan tetapi Koperasi Ukhwah begitu gigih dan komited dalam menjamin kebajikan anggota dan menawarkan beberapa kemudahan yang sungguh istimewa kepada anggotanya.

Walaupun keuntungan adalah teras di dalam perniagaan tetapi Koperasi Ukhwah tetap mengamalkan prinsip kebajikan dan membantu sesama insan.. Justeru itu, ianya dapat dilihat melalui slogan atau "tagline" yang diterapkan "Susah Senang Kita Sentiasa Bersama" telah menjadi Iltizam Koperasi Ukhwah untuk membela anggotanya untuk mencapai kehidupan yang lebih baik.

Koperasi Ukhwah juga bolehlah dianggap sebagai "One Stop Centre" untuk anggota-anggotanya dimana pelbagai kemudahan dan perkhidmatan yang istimewa dan berpatutan telah ditawarkan di sini. Ditambah pula dengan pembiayaan peribadi ini, kini setiap anggotanya mampu menyelesaikan segala masalah dan impian yang tertangguh akan mampu direalisasikan dengan mudah dan senang.

Berikut di antara kemudahan dan kelebihan yang ditawarkan oleh Koperasi Ukhwah kepada setiap anggotanya :-


KELEBIHAN DAN FAEDAH KELAB UKHWAHCARE

  • KHAIRAT KEMATIAN
         - sumbangan akan diberikan sekiranya berlaku kematian anggota atau pasangannya.

  • KEBAJIKAN UKHWAH CARE
         - antara sumbangan lain yang akan diberikan kepada anggota adalah seperti
           1) Bantuan Perkahwinan 2) Kelahiran Anak 3) Dermasiswa IPTA

  • PENGINAPAN DI SEKITAR KUALA LUMPUR
         - Koperasi Ukhwah menyediakan kemudahan penginapan di kawasan elit kepada anggota-           anggota yang ingin bermalam dan menikmati panorama indah  bandaraya Kuala     Lumpur.Harga yang ditawarkan juga amat berpatutan. D iantara lokasi yang ditawarkan adalah seperti :
 
1) Villa Ukhwah, Taman Tasik Tititwangsa
2) Seven  Residence, Medan Tuanku
3) Villa Casabella, Sunway

  • AGEN TAKAFUL
        - menawarkan perkhidmatan perlindungan takaful am dan bermotor kepada semua anggota     koperasi dan rebat khas buat anggota yang layak

  • PAKEJ UMRAH ZIARAH
        - anggota Koperasi Ukhwah berpeluang menikmati diskaun bagi setiap pakej umrah dan ziarah melalui UQ Travel.

  • KEMUDAHAN AGENSI PELANCONGAN
        - menawarkan kemudahan e-tiket dan pakej-pakej dengan kadar yang menarik.

  • PERKHIDMATAN CO-OP ASSIST
        - bantuan kemalangan dan penundaan kenderaan percuma kepada anggota.

  • KEMUDAHAN PUSAT PERUBATAN CO-OP
        - kami menawarkan perkhidmatan yang profesional pada kadar yang berpatutan.

Selain daripada faedah dan kemudahan yang ditawarkan di atas untuk setiap anggota Koperasi Ukhwah, kami juga menawarkan pelbagai lagi perkhidmatan yang lebih mudah dan efisien untuk pengguna dan anggotanya. Diantaranya adalah seprti :

1)  RESTORAN RAKYAT 1MALAYSIA

- restoran rakyat  yang pertama di Malaysia memperkenalkan harga mampu bayar untuk bersarapan pagi pada kadar RM1. Dengan bertemakan konsep Rakyat dan Satu Malaysia, restoran ini menyediakan pelbagai juadah dalam suasana yang penuh dengan keselesaan  dan dengan harga yang berpatutan.


2)  AR-RAHNU UKHWAH

-  Koperasi Ukhwah juga menawarkan perkhidmatan pajak gadai Islam yang berkualiti kepada para pengguna dan ahlinya. Ianya bertujuan untuk memberi kemudahan kepada para individu yang mengalami kesulitan dan memerlukan wang segera dengan mengadaikan barang kemas.

3)  UKHWAH COMPUTER

-  menawarkan pelbagai pakej menarik untuk servis komputer. Pakej-pakej yang ditawarkan adalah serendah RM60. Selain itu, Ukhwah Computer juga menawarkan pelbagai gajet, komputer, tablet dan perkhidmatan network pada harga yang berpatutan.

4)  UKHWAH CHARITY SHOP

-  merupakan salah satu rangkaian perniagaan Koperasi Ukhwah yang mengamalkan konsep " Berbelanja Sambil Beramal". Pelbagai barangan-barangan terpakai yang masih dalam keadaan baik dan ditawarkan pada harga yang rendah. Antara barangan yang terdapat seperti pakaian, cenderamata, aksesori, beg tangan, kasut, tali pinggang dan banyak lagi. Barang-barang jualan ini hasil dari sumbangan orang ramai. Barangan ini akan dijualkan kepada orang ramai dengan kadar harga yang rendah mengikut jenis dan kualiti barangan. Hasil dari jualan ini akan digunakan kepada pesakit kronik, pesakit daif, anak-anak yatim, kanak-kanak terbiar, orang kurang upaya dan warga emas.

Justeru itu, Koperasi Ukhwah bukan sahaja menawarkan pembiayaan peribadi bahkan juga memgambil berat tentang keperluan anggotanya dan juga menjadi satu platform yang kuat dan jitu dalam membudayakan masyarakat untuk  "BERKOPERASI" dikalangan kakitangan kerajaan di Malaysia. Semoga usaha ini akan diberkati dan berkekalan hendak-Nya..



18 comments:

  1. hai.sy nk bertanya , sekiranya sy apply di ukhwah , bgaimana cara sy nk enjoy semua keistimewaan tu . mksd saya adakah ada kad ahli yg boleh pg mana2 yg ada kaitan keistimewaan ukhwah dgn tunjukkan kad tu.tq

    ReplyDelete
  2. Hello, saya Encik, Mark pemberi pinjaman pinjaman peribadi
    dan disahkan yang memberikan peluang seumur hidup untuk mencari
    pinjaman. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang
    atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda?
    Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah
    anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? kerana kita
    berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda sesuatu
    masa lalu. Kami memberi pinjaman wang kepada individu
    memerlukan bantuan kewangan, wang untuk membayar bil, hutang, atau
    untuk melabur di rumah pada 2%. Saya ingin menggunakan media ini
    untuk memberitahu anda bahawa kami menyediakan bantuan perniagaan
    dipercayai dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman kepada
    anda di mana-mana bahagian dunia dan dalam mana-mana mata wang
    Walaupun sehingga $ 7000000 USD ..
    Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: markander121@gmail.com

      
    Yang ikhlas,
    Mark Pelaburan Pinjaman

    ReplyDelete
  3. PERLU PINJAMAN A? * Selamat dan selamat. * Kelulusan Fast
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2% * Tunai dalam Kurang daripada 72 jam
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Tunai dalam Kurang daripada 72 jam
    PERMINTAAN UNTUK PINJAMAN
    ================================
    Nama: ......... nama Kedua: .........
    Alamat: .................
    Negara: ...................
    Umur: ....... Seks: ..........
    Nombor telefon : ..............
    Status: .................
    Pekerjaan: ....... Post: ....
    Pendapatan bulanan : ............
    Jumlah Pinjaman: .............
    pinjaman Tujuan: ...............
    Jangka masa: ....................
    Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: .....
    Adakah anda memahami bahasa Inggeris: ..........
    sila mengisi dan menghantar borang ini kepada:
    E-mel: homeofequity@gmail.com
    http://www.equitycapital5.webnode.com
    MEMOHON DENGAN KAMI SEKARANG

    ReplyDelete
  4. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman peminjam online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami lender online yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  6. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
    BBM INVITE:::[D8980E0B]

    ReplyDelete
  7. Nama saya Reni Alida, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati, karena ada penipuan dan perusahaan pinjaman palsu di mana-mana, mereka akan mengirimkan dokumen perjanjian pinjaman palsu kepada Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah penipuan, karena mereka kemudian akan meminta pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, jadi berhati-hatilah terhadap Perusahaan Pinjaman yang curang itu.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial dan putus asa, saya ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan menggunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ms. Elizebeth Isaac Loan Company, yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp.600.000,00 (600 ribu) dalam waktu kurang dari 24 jam dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, jangan ragu-ragu, silakan hubungi dia melalui email nyata: Elizebethisaacloancompany@gmail.com dan dengan rahmat Tuhan dia tidak akan mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda mematuhi syarat dan ketentuannya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: renialida@gmail.com. Yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening mereka setiap bulan.

    ReplyDelete
  8. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  9. saudara-saudara

    Saya di sini untuk bersaksi tentang kebaikan Allah dalam hidup saya dan bagaimana saya diselamatkan dari tekanan finansial karena bisnis saya sedang menurun dan keluarga saya dalam keadaan asulit sehingga kami bahkan tidak dapat membayar uang sekolah untuk anak-anak, karena kepahitan mengambil alih hatiku
    Suami saya juga menggagalkan karena kami menjalankan bisnis keluarga di (Surabaya, Jawa Timur) dimana kami jadi bingung suami saya mencoba untuk mendapatkana pinjaman dari bank dia menolak pinjaman jadi dia online mencari pinjaman karenaa dia ditipu oleh sone imposters online yang menjanjikan kepadanya pinjaman dan mengatakan harus membayar biaya untuk mendapatkan pinjaman sehingga husbank saya meminjam uang dari teman-temannya untuk membayar biaya maka mereka meminta biaya lagi dengan beberapa alasan dia harus pergi dan meminjam dari saudaranya di (Bekasi) untuk memastikan dia mendapatkan pinjaman setidaknya untuk membi/aayai kebutuhan keluarga dan setelah dia membuat biaya, dia diminta untuk membayar lagi dengan alasan tertentu, hal ini membuat keluarga kelaparan meningkat sehingga kami harus mengumpulkan makanan dari tetangga dekat kami. dan selama berbulan-bulan kami menderita dan bisnis ditutup untuk sementara waktu
    Jadi satu sore yang setia sekitar pukul 14:00 tetangga dekat ini menelepon saya dan mengatakan bahwa dia akan mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman secara online sehingga jika dia mendapatkan pinjaman, dia akan mengenalkan saya ke perusahaan tersebut sehingga kami pergi ke ATM bersama-sama dan Memeriksa pinjaman itu tidak ada sehingga kami menunggu sekitar 30 menit kemudian kami mendapat peringatan di teleponnya dari banknya bahwa dia telah menerima monney di akunnya sehingga kami memeriksa saldo rekeningnya dan lihatlah 300 juta kepadanya sebagai pinjaman
    Segera saya berteriak di depan umum sambil menangis dan pada saat itu yang bisa saya pikirkan adalah jika saya dengan jumlah seperti itu, masalah saya berakhir, jadi kami pulang ke rumah saya tidak memberi tahu suami saya, dari 1 juta dia memberi saya saya membeli beberapa bahan makanan di rumah dan berlangganan dan tetangga saya dan saya meminta pinjaman kepada perusahaan karena dia memberi saya pedoman sehingga kami mengikuti prosesnya karena prosesnya sama sehingga setelah semua prosesnya, rekan-rekan saya diberi pinjaman oleh saya

    .(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..
    «´ ONE BILLION RISING FUND¨`»
    (onebillionrisingfund@gmail.com)
    ..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..
    BBM: D8E814FC

    Anda juga bisa mendaftar sekarang dan menyelesaikan masalah keuangan Anda
    Saya berbagi cerita ini karena saya tahu bahwa begitu banyak orang di luar sana memerlukan bantuan keuangan dan perusahaan akan membantu Anda
    Gmail saya adalah

    Ratu Efendi Lisa
    efendiqueenlisa@gmail.com

    ReplyDelete
  10. 1. Saya ahli koperasi Ukhwah dan akan bersara pada 25 Feb 2020. Apa faedah yang saya akan peroleh?

    2. Sebelum ini saya terima hadiah untuk anak yang telah berijazah tetapi syarat yg dimaklumkan sya tidak boleh berhenti selama 3 tahun sebagai ahli. Sekiranya ukhwah ada memberi saguhati kepada ahli yang bersara adakah ahli tidak boleh berhenti dan kena menjadi ahli 3 tahun lagi?
    tkasih

    ReplyDelete
  11. HARI BAIK SEMUA ORANG !!!

    Saya Puan Susan Logan, Kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu "pinjaman peribadi, pinjaman pelaburan, pinjaman rumah dan syarikat pinjaman di seluruh dunia, kadar faedah kami adalah 2% setahun. pelanggan dan pemohon kami Jika anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayainya dengan segera, kami boleh membincangkannya, menandatangani kontrak, dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk anda bersama dengan Bank Dunia dan Bank perindustrian, sila hubungi kami dengan menghantar e-mel kepada kami di: (susanlogan1975@gmail.com)

    PERKHIDMATAN PERIHAL YANG TERMASUK TERMASUK:

    * Pinjaman komersial.
    * Pinjaman peribadi.
    * Pinjaman Perniagaan.
    * Pinjaman Pelaburan.
    * Pinjaman Pembangunan.
    * Pemerolehan Pinjaman.
    * Pinjaman pembinaan.
    * Pinjaman Kad Kredit
    * Pinjaman Penyatuan Hutang
    * Pinjaman perniagaan dan lain-lain:

    Puan SUSAN LOGAN
    WhatsApp atau Teks: (+ 14169078157)
    E-mel: (susanlogan1975@gmail.com)

    CATATAN; Kami menyediakan pinjaman tanpa faedah sebanyak 2%, jadi kami boleh mengatakan bahawa kami menyediakan PINJAMAN TANPA Jaminan, Anda tidak perlu merasa teruk atau kecewa dengan bank yang meminta cagaran

    Terima kasih dan salam mesra

    ReplyDelete
  12. vHalo, nama saya SALSABILLA ZULFKAR memangsa hukuman di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp. 30.000.000 karena saya butuh modal besar Rp. 300.000.000, Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi. Perdagangan saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan anak dan ibu saya. Saya tidak tahan lagi dengan kejadian ini. Minggu lalu saya bertemu dengan seorang teman lama yang mengundang saya ke seorang ibu yang baik, Ms. KARINA ROLAND LOAN COMPANY, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman sebesar Rp.500.000.000,00

    Ibu yang baik, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menerima ucapan terima kasih saya, dan semoga Tuhan terus memberkati ibu yang baik KARINA ROLAND dan teman saya. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberikan nasihat kepada orang Indonesia lainnya, ada banyak penipu di sana, jadi jika Anda memerlukan pinjaman dan keamanan dan siapa pun yang membutuhkan pinjaman harus cepat, hubungi KARINA ROLAND melalui email karinarolandloancompany@gmail.com
    Anda masih dapat menghubungi ibu whatsApp nomor +1 (585) 708- 3478
    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email: (salsabillazulfikar4@gmail.com). untuk informasi lebih lanjut.

    ReplyDelete
  13. Saya senang dan bersyukur saya mendapat pinjaman Rp200.000.000. Apakah Anda seorang pria atau wanita dan Anda telah mencari pinjaman, dan Anda telah ditolak oleh bank Anda. Saya ingin memberi tahu Anda hari ini bahwa Anda dapat memperoleh pinjaman dari perusahaan online terbaik dan Anda tidak perlu mengisi banyak dokumen juga, mereka juga memiliki tingkat bunga yang baik. Saya dikenalkan dengan PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND oleh seorang teman yang telah mendapatkan pinjaman dari mereka, saya membutuhkan uang tunai dan saya mengunjungi bank saya dan mereka mengatakan kepada saya bahwa saya tidak memenuhi syarat untuk mendapatkan pinjaman karena kredit buruk. Saya senang sekarang karena saya dapat mendirikan bisnis besar yang saya impikan. Pembayaran saya akan segera dimulai. Berhentilah membuang waktu Anda dengan semua pemberi pinjaman di luar sana dan kunjungi PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND untuk mendapatkan dana pinjaman Anda. Anda dapat menghubungi mereka melalui EMAIL ATAU WHATSAPP karinarolandloancompany@gmail.com +15857083478

    ReplyDelete
  14. NAMA SAYA: MRS MARIA ARTIKA
    NEGARA: INDONESIA
    CITY: BATU MALANG JATIM
    PINJAMAN PINJAMAN: Rp350.000.000,00
    EMAIL SAYA: mariaartika27@gmail.com

    Saya ingin memulai dengan berterima kasih kepada Tuhan atas karunia kehidupan.
    Nama saya MRS MARIA ARTIKA dan saya ingin berbagi cerita yang bagus tentang KARINA ROLAND LOAN COMPANY. Favorite, perusahaan yang layak secara finansial yang membuat hidup saya berputar.
    Saya telah mengalami kesulitan keuangan selama beberapa waktu dan saya harus meminjam dari teman-teman saya karena saya berharap untuk membayar mereka kembali setelah menerima pembayaran saya.
    Dan ketika menghadapi hidup saya berubah menjadi yang terburuk, saya dipecat dari pekerjaan dan saya kehilangan ibu saya beberapa bulan kemudian. Setelah ibu saya dimakamkan, teman-teman saya mulai meminta uang mereka kembali.
    Tetapi kompilasi saya mengira hidup saya sudah berakhir, saya sebenarnya berusaha untuk pergi, sekarang ALLAH menggunakan teman dan tetangga saya Rini anggraeni yang membantu saya menghubungi MOTHER KARINA yang mengatakan bahwa seorang teman dari Indonesia menghubungkannya dengan MOTHER KARINA, jadi saya menceritakan kepada ibu cerita saya, dia meminta dokumen yang saya tunjukkan dan sebelum saya tahu itu permintaan pinjaman saya sebesar Rp350.000.000,00, sebelum itu saya meminta tiga perusahaan pinjaman online yang lebih baik untuk tidak membutuhkan bantuan positif, tetapi IBU KARINA ROLAND melalui pinjamannya perusahaan, PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND mengubah hidup saya dan saya telah memutuskan sebelumnya sekarang bahwa saya akan terus membagikan cerita ini sehingga warga negara saya dapat memperoleh manfaat darinya, dengan harapan untuk meminjamkan pinjaman kepada yang banjir. Proses persetujuan kredit saya telah selesai dan saya telah menerima surat persetujuan dari perusahaan yang menyetujui mengatakan ya harus memberikan bank saya. Saya menerima permintaan dari bank saya yang menyatakan bahwa rekening bank saya dikreditkan dengan jumlah pinjaman Rp350.000.000,00 yang saya minta. PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang nyata dan tulus di seluruh dunia, jadi jangan ragu untuk menghubungi MOTHER KARINA di saluran ini. Anda dapat menghubungi perusahaan ini melalui email atau whatsapp: karinarolandloancompany@gmail.com, whatsapp +1585 708-3478, begitulah hidup saya berubah dan saya akan terus berbagi kabar baik sehingga semua orang dapat melihat dan menghubungi perusahaan yang baik yang mengubah hidup saya .
    Anda juga dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan bantuan saya atau Anda ingin bertanya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya. Ini email saya: mariaartika27@gmail.com

    PERUSAHAAN PINJAMAN KARINA ROLAND
    WHATSAPP ONLY: +1585 708-3478
    NAMA FACEBOOK: KARINA ELENA ROLAND
    EMAIL: KARINAROLANDLOANCOMPANY@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  15. Halo nama saya Cynthia Dafa, saya tinggal di Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk berterima kasih kepada Yang Mahakuasa Alleh atas hidup saya dan menggunakan saya untuk memenuhi perusahaan ibu yang setia (Perusahaan Investasi Pinjaman Christabel Missan) untuk mengubah hidup saya daripada miskin menjadi kaya, saya memiliki masalah keuangan dan itu sangat buruk dan sulit tetapi terima kasih untuk perusahaan ibu yang jujur ​​dan setia, MRS. CHRISTABEL MISSAN PINJAMAN INVESTASI PERUSAHAAN yang membantu saya dengan pinjaman 300 miliar dan sekarang saya memiliki transfer pinjaman ke rekening bank saya dan saya hanya melakukan pembayaran untuk memindahkan pinjaman saya tanpa menambah rasa sakit saya dan sekarang keluarga saya dan saya bekerja dengan baik dan sekarang bisnis berjalan baik-baik saja terima kasih kepada ibu yang jujur ​​kepada Christabel Missan.

    Jika Anda tahu bahwa Anda membutuhkan pinjaman segera, saya akan merekomendasikan Anda ke Puan Christabel Missan di Email :: christabelloancompany@gmail.com
    Instagram ': christabelmissan
    Untuk informasi lebih lanjut, Anda masih bisa menghubungi saya, teman saya, yang memperkenalkan saya pada perusahaan pinjaman ibu yang jujur ​​lianmeylady@gmail.com

    Tolong tolong jika mau, Anda masih bisa menghubungi saya cynthiadafaq@gmail.com
    Dan Anda juga dapat menghubungi nomor WhatsApp ibu yang jujur ​​+15614916019

    ReplyDelete
  16. Hai semuanya, Nama saya Angga Annisa dan saya berbicara sebagai orang yang paling bahagia di seluruh dunia hari ini sebelum sekarang saya secara finansial dipukul tanpa harapan akan bantuan apa pun, tetapi ceritanya akan segera berubah ketika saya bertemu dengan Ibu. Saya sangat senang untuk mengatakan keluarga saya kembali untuk selamanya karena saya membutuhkan pinjaman sebesar Rp.700juta untuk memulai hidup saya di sekitar karena profesi saya karena saya seorang ibu tunggal dengan 3 anak dan seluruh dunia tampak seperti itu tergantung pada saya sampai Tuhan mengirim saya kepada sebuah perusahaan yang mengubah hidup saya dan keluarga saya, perusahaan yang takut akan Tuhan, ISKANDAR LENDERS, mereka adalah Juruselamat Tuhan yang dikirim untuk menyelamatkan keluarga saya dan pada awalnya saya pikir itu tidak akan mungkin sampai saya mendapat pinjaman sebesar Rp.700 juta dan saya akan menyarankan siapa pun yang benar-benar membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Bunda Iskandar melalui email. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com] karena ini adalah pemberi pinjaman yang paling memahami dan baik

    Contact Details:

    e_mail Address:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com>>>>
    WhatsApp:::+6282274045059
    Company::Iskandar Lenders"""""
    Loan Amount:::Rp.700juta
    Name:::::Angga Annisa
    Country::::Indonesia
    Occupation:Trader
    Year:April,2020

    Jumlah minimum>>>>>>Rp.100 juta
    Jumlah maksimum>>>>>Rp.100 miliar

    ReplyDelete
  17. Saya Miluliua lius dari Indonesia, saya menggunakan Covid-19 Virus kali ini untuk memperingatkan semua kolega, saudari dan saudara lelaki saya di Indonesia. Yang mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. Satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan kepada Anda pinjaman asli adalah RIKA ANDERSON PINJAMAN PERUSAHAAN.

    Saya mendapat pinjaman dari mereka pada bulan April 2020 ini. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir 4 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

    Tapi ibu RIKA ANDERSON mengembalikan impian saya. Ini adalah alamat email asli mereka:

    www.rikaandersonloancompany.com
    email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Email: support@rikaandersonloancompany.com
    Jalur Kantor: +1(929)526-0086

    Anda dapat berbicara dengan saya kapan saja Anda mau. Terima kasih semua untuk mendengarkan permintaan saya untuk saran.
    Email: Miluliualius@gmail.com
    WA: 082235421239

    ReplyDelete
  18. Nama saya Ketut Sumiati
    Dari Amlapura, Karangasem Bali, Indonesia
    email:  ketutsumiati907@gmail.com
    nomor whatsapp: +6285854125084
    Hibah Pinjaman: Rp4.000.000.000
    Twitter: @KetutSumiati3

    Semoga Allah terpuji karena membuat rasa sakit saya berakhir melalui ibu yang baik dan jujur, Rika Anderson Lender.

    Baru-baru ini bisnis saya sedang down dan saya telah mencari pinjaman besar untuk menghidupkan kembali bisnis saya.

    Saya telah ditipu berkali-kali, semuanya menjanjikan saya pinjaman tetapi mereka selalu menipu dan membohongi saya.

    Saya menemukan kesaksian pelanggan ibu Rika Anderson Lender yang jujur ​​​​yang baik di facebook instagram dan blog dan saya menghubungi banyak dari mereka melalui email farahagungs@gmail.com, lestariabyasan@gmail.com, endangnisrina@gmail.com, zulaikhayugesh@gmail.com, mariafadhlan@gmail .com, efiekustiyo@gmail.com, noviaantonous@gmail.com, sabrinaraditya59@gmail.com dari banyak orang yang telah mendapat manfaat dari ibu jujur ​​Rika Anderson Loan Company yang memberi saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp4.000.000.000  miliar.

    Pinjaman saya ditransfer ke rekening bank BCA saya setelah beberapa jam disetujui.

    Bagi yang mencari pinjaman online harus berhati-hati karena 50% pinjaman online palsu. Bagi mereka yang mencari pinjaman, Anda harus menghubungi Perusahaan Pinjaman Rika Anderson.
    Mereka adalah 100% pemberi pinjaman online yang sah,

    Situs web: www.rikaandersonloancompany.com
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Email resmi perusahaan: support@rikaandersonloancompany.com
    Whatsapp:  +1(929)526-0086

    ReplyDelete

Blogger Theme by Lasantha | Disediakan Oleh Servis Bina Blog